会社沿革
2018
FUSION magazine primarily covers fashion, pop culture, lifestyle, and entertainment.
From this point on, we determined that it would be preferable to not only establish a television show focused on creative narrative but also to expand the fusion brand by launching fusion magazine.
2011
Original storytelling had shifted to the center of Fusion, with an emphasis on fusing Asian and Hollywood entertainment.
The name Fusion was conceived with the intention of bridging the gap between Asian and American pop cultures, and thus FUSION was founded.
2010
With the impending merger, we weren't sure if the name Unwired would still be possible. The name was originally chosen for exclusive interviews with Hollywood movie actors and musicians. However, as our storytelling shifted from focusing solely on Hollywood to also covering Japanese entertainment, we were taking our time deciding whether to change the brand's name.
At the time, unWIRED was concentrating on developing top industry tales with Hollywood and Japan to offer our audience a new viewpoint on the possibilities of unique story content creation.
2009
Many fans were pleased when unWIREDTV began airing programming centered on Asian pop culture.
In 2009, unWIREDTV went on its first international artist cover story, traveling to Japan to collaborate with renowned producer Yasutaka Nakata. From that point on, the network was hell-bent on penetrating the Asian market with pop culture material influenced by both East and West.
2007
During this period, a large portion of our audience desired that unWIREDTV prioritize video game and voice-over content. This initiated a shift in our perspective on entertainment and a commitment to fan feedback.
unWIREDTV's mission has always been to provide you with exclusive access to content that fans will like and spread the word about in order to promote and inspire the newest music, movies, and other forms of popular culture.
2004
During that time, our company's and our achievements within the industry were the main points of our presence. Our relationships with agencies and labels in the Hollywood entertainment industry have always revolved around creating exclusive content that captivates audiences and keeps them engaged with entertainment news.
Ahead of FUSION It was formerly known as unWIREDTV until our firm and brand merged. The TV show mostly focused on our company's core objective, which is conducting first-hand interviews with Hollywood celebrities and music artists. Red carpet footage, going behind the scenes, and covering the new and upcoming artists.
FuSion Magazine
FuSioN雑誌は、毎月発行されます。その他、ゲスト出演は、音楽、ライフスタイル、ファッション、TVプレゼンター、クリエイター、インフルエンサー、モデルなどになります。
フュージョンマガジンエグゼクティブチーム
Jerry Coria
デザイナー
Matt Shultz
Production manager
Alex Moriyama
Business Affairs
Maya Kuraki
Photographer Journalist
Amanda K Hardy
Producer & Managing editor
James Curtis
Chief Operations
Monica Stevens
Circulation director

ポップカルチャーのファンのための クリエイティブな新プラットフォーム
FuSioN Magazine : 私たちは、ポップカルチャー、旅行、ライフスタイル、エンターテイメント、スポーツ、トラベルや観光を焦点としたマルチメディア会社です。音楽、ファッション、テレビプレゼンター、クリエーター、インフルエンサー、モデルなどのゲスト出演があります。FUSIONはこれまでのメディアのプラットフォームを全く新しいレベルに引き上げます。FUSIONは、独特のブランドの制作技術と編集技術を巧みに駆使し、オリジナルの映像コンテンツを全く新しいレベルに引き上げることにフォーカス致します。Fusionは「世界を舞台に」これまでご自身が体験・経験したことのない未知の世界を発見するプラットフォームになるでしょう。
FAQ
ビジネスモデルの理解に役立つ重要な回答をまとめました。以下に当社のブランドについて知っていただきたい情報を掲載します。FuSioNについてご不明な点がございましたら、FuSioNまでお気軽にメールにてご連絡ください。FuSioNは常に皆さんと一緒に進んでいくことを望んでいます。
ビジネスモデルの理解に役立つ重要な回答をまとめました。以下に当社のブランドについて知っていただきたい情報を掲載します。FuSioNについてご不明な点がございましたら、FuSioNまでお気軽にメールにてご連絡ください。FuSioNは常に皆さんと一緒に進んでいくことを望んでいます。
FuSioNの報道は、とりわけトラベル、ポップカルチャー、エンターテイメントなど幅広いバリエーション構成になっています。FuSioNは視聴者・読者のためにオリジナルのコンテンツを継続的に発信することに成功しています。FuSioNを通して、視聴者が学びや刺激を受けたり、トラベルに関しては、ベストな訪問旅行先・滞在場所の情報提供し、旅行される方々が更に愉しめる様に手助けすることに努めています。ひとりでも多くの視聴者がFuSioNプログラムに参加することに大歓迎いたします。下記が、FuSioNが取材・報道しているリストアップになります。FuSioNはこれだけに限定されません。エンターテインメント、ポップカルチャー、アイドル、音楽、ファッション、映画、パーソナリティ、インフルエンサー、モデル、フィットネス、トラベル、ドキュメンタリーなど。
FuSioNのプラットフォームは、アメリカからカナダ、日本、韓国に至るまで、エンターテインメントとポップカルチャーのすべてのスペクトルが巧みに組み合わされクオリティー高い制作・編集になっています。且つ、シンプルさを念頭に置きながら、各カテゴリーを融合させ、可能な限り最高級カバレッジの提供をしていくブランド企業になっています。それが『FuSioN』の名前の由来です。
FuSioNビデオコンテンツは週に一度更新されます。FuSioN雑誌は、月に一度出版されます。
ユーザーエンゲージメントの1か月あたりのヒット数は4,879,908 に上り、ユニーク数は1,769,000 になります。
18-24歳が40% 25-35歳が60% 男女比率は男性69% 女性31%になります。
はい、できます。コラボレーションご希望の方は、FuSioNSのE-mailまでご連絡ください。FuSioNとのラボレーションは大歓迎です。各お問い合せに担当が迅速に対応し、お返事します。お問い合わせの際は、お手数ですが必ず題を明記してください。

ご質問がありますか?