会社沿革

2018

June 2019

FUSION magazine primarily covers fashion, pop culture, lifestyle, and entertainment.

Jan 2019

From this point on, we determined that it would be preferable to not only establish a television show focused on creative narrative but also to expand the fusion brand by launching fusion magazine.

2011

Sep 2011

Original storytelling had shifted to the center of Fusion, with an emphasis on fusing Asian and Hollywood entertainment.

Feb 2011

The name Fusion was conceived with the intention of bridging the gap between Asian and American pop cultures, and thus FUSION was founded. 

2010

July 2010

With the impending merger, we weren't sure if the name Unwired would still be possible. The name was originally chosen for exclusive interviews with Hollywood movie actors and musicians. However, as our storytelling shifted from focusing solely on Hollywood to also covering Japanese entertainment, we were taking our time deciding whether to change the brand's name. 

March 2010

At the time, unWIRED was concentrating on developing top industry tales with Hollywood and Japan to offer our audience a new viewpoint on the possibilities of unique story content creation.

2009

Dec 2009

Many fans were pleased when unWIREDTV began airing programming centered on Asian pop culture.

May 2009

In 2009, unWIREDTV went on its first international artist cover story, traveling to Japan to collaborate with renowned producer Yasutaka Nakata. From that point on, the network was hell-bent on penetrating the Asian market with pop culture material influenced by both East and West.

2007

Sep 2007

During this period, a large portion of our audience desired that unWIREDTV prioritize video game and voice-over content. This initiated a shift in our perspective on entertainment and a commitment to fan feedback.

July 2007

unWIREDTV's mission has always been to provide you with exclusive access to content that fans will like and spread the word about in order to promote and inspire the newest music, movies, and other forms of popular culture.

2004

Oct 2004

During that time, our company's and our achievements within the industry were the main points of our presence. Our relationships with agencies and labels in the Hollywood entertainment industry have always revolved around creating exclusive content that captivates audiences and keeps them engaged with entertainment news.

May 2004

Ahead of FUSION It was formerly known as unWIREDTV until our firm and brand merged. The TV show mostly focused on our company's core objective, which is conducting first-hand interviews with Hollywood celebrities and music artists. Red carpet footage, going behind the scenes, and covering the new and upcoming artists.

FuSion Magazine

FuSioN雑誌は、毎月発行されます。その他、ゲスト出演は、音楽、ライフスタイル、ファッション、TVプレゼンター、クリエイター、インフルエンサー、モデルなどになります。

フュージョンマガジンエグゼクティブチーム

Jerry Coria

デザイナー

Matt Shultz

Production manager

Alex Moriyama

Business Affairs

Maya Kuraki

Photographer Journalist

Amanda K Hardy

Producer & Managing editor

James Curtis

Chief Operations

Monica Stevens

Circulation director

Fusion Team
デザイナー

ポップカルチャーのファンのための クリエイティブな新プラットフォーム

FuSioN Magazine : 私たちは、ポップカルチャー、旅行、ライフスタイル、エンターテイメント、スポーツ、トラベルや観光を焦点としたマルチメディア会社です。音楽、ファッション、テレビプレゼンター、クリエーター、インフルエンサー、モデルなどのゲスト出演があります。FUSIONはこれまでのメディアのプラットフォームを全く新しいレベルに引き上げます。FUSIONは、独特のブランドの制作技術と編集技術を巧みに駆使し、オリジナルの映像コンテンツを全く新しいレベルに引き上げることにフォーカス致します。Fusionは「世界を舞台に」これまでご自身が体験・経験したことのない未知の世界を発見するプラットフォームになるでしょう。

COVERAGE

FuSioNの独特な撮影手法はポップカルチャー、フレッシュなエンターテイメントの話題など、オリジナルのコンテンツの新しい発掘になり、クオリティーの高いカバー力で発信しています。

MAGAZINE

ライフスタイルとポップカルチャーを中心とした雑誌になります。日本のホットなモデル、TVプレゼンター、アイドル、歌手の話題が掲載・出版されています。

DISCOVERING

エンターテイメント界からスポーツ、トラベル情報まで幅広い分野にわたり、感動的なヒューマン・ドラマなどのドキュメンタリーを紹介しています。FuSioNは、多様な方々へ向け、インスピレーションと教育にフォーカスもしております。

FAQ

ビジネスモデルの理解に役立つ重要な回答をまとめました。以下に当社のブランドについて知っていただきたい情報を掲載します。FuSioNについてご不明な点がございましたら、FuSioNまでお気軽にメールにてご連絡ください。FuSioNは常に皆さんと一緒に進んでいくことを望んでいます。

FuSioNの拠点地はどこですか?

ビジネスモデルの理解に役立つ重要な回答をまとめました。以下に当社のブランドについて知っていただきたい情報を掲載します。FuSioNについてご不明な点がございましたら、FuSioNまでお気軽にメールにてご連絡ください。FuSioNは常に皆さんと一緒に進んでいくことを望んでいます。

どんな報道をしていますか?

FuSioNの報道は、とりわけトラベル、ポップカルチャー、エンターテイメントなど幅広いバリエーション構成になっています。FuSioNは視聴者・読者のためにオリジナルのコンテンツを継続的に発信することに成功しています。FuSioNを通して、視聴者が学びや刺激を受けたり、トラベルに関しては、ベストな訪問旅行先・滞在場所の情報提供し、旅行される方々が更に愉しめる様に手助けすることに努めています。ひとりでも多くの視聴者がFuSioNプログラムに参加することに大歓迎いたします。下記が、FuSioNが取材・報道しているリストアップになります。FuSioNはこれだけに限定されません。エンターテインメント、ポップカルチャー、アイドル、音楽、ファッション、映画、パーソナリティ、インフルエンサー、モデル、フィットネス、トラベル、ドキュメンタリーなど。

『FuSioN』の意味とはなんですか?

FuSioNのプラットフォームは、アメリカからカナダ、日本、韓国に至るまで、エンターテインメントとポップカルチャーのすべてのスペクトルが巧みに組み合わされクオリティー高い制作・編集になっています。且つ、シンプルさを念頭に置きながら、各カテゴリーを融合させ、可能な限り最高級カバレッジの提供をしていくブランド企業になっています。それが『FuSioN』の名前の由来です。

どの頻度で公開されますか?

FuSioNビデオコンテンツは週に一度更新されます。FuSioN雑誌は、月に一度出版されます。

毎月のユーザーエンゲージメント数は?

ユーザーエンゲージメントの1か月あたりのヒット数は4,879,908 に上り、ユニーク数は1,769,000 になります。

視聴者の統計内訳はどうなっていますか?

18-24歳が40% 25-35歳が60% 男女比率は男性69% 女性31%になります。

コラボレーションは出来ますか?

はい、できます。コラボレーションご希望の方は、FuSioNSのE-mailまでご連絡ください。FuSioNとのラボレーションは大歓迎です。各お問い合せに担当が迅速に対応し、お返事します。お問い合わせの際は、お手数ですが必ず題を明記してください。

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